עוגה בחושה לפסח

עוגת שיש בחושה לפסח - קטוגנית ללא גלוטן

עוגה מוצלחת במיוחד וטעימה אף יותר ביום למחרת!

מרכיבים:

  • 2 גביעי שמנת חמוצה

  • 4 ביצים גדולות

  • 1/2 כפית אבקת אפייה

  • 2 כוסות קמח שקדים

  • חצי ועוד רבע כוס קמח קוקוס

  • ממתיק לבחירה ולפי הטעם 

  • תמצית וניל

  • אופציה – 2 כפיות קפה נמס אספרסו או מגורען, מעורבב עם 2 כפות מים לאפקט עוגת שיש. 

הוראות הכנה:
 

מחממים את התנור ל 170 מעלות. משמנים תבנית עגולה כמו של פעם עם החור באמצע( סיליקון יהיה מושלם). 

בקערה גדולה להקציף את הביצים ללא הפרדה כ – 5 דקות עד התייצבות. להוסיף את יתר המרכיבים ולערבב עד לקבלת תערובת אחידה וחלקה. להעביר לתבנית האפייה המשומנת. 

אם רוצים את אפקט השיש – לקחת חלק קטן מהתערובת ולשפוך לתוך תבנית האפייה במידה ובחרתם בתבנית סיליקון אשר החלק התחתון יהיה לאחר האפייה העליון (ראו תמונה)  על מנת ליצור את השיש בעזרת הקפה המגורען המומס עם מעט מאד מים חמים. יש לטפטף את תמיסת הקפה לתערובת ובעזרת מרית ליצור את אפקט השיש בתנועות מעגל קלות. לשפוך את יתר תערובת העוגה ולהכניס לתנור. 

אופים כ 50  דקות, או עד שהקיסם יוצא יבש.

 

שתפו את הפוסט והוסיפו תגובות למטה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב email
Email
מתכונים
לירז בלומנפלד

4 מרקים לחורף

4 מתכונים למרקים חורפיים קטוגניים ודלי פחמימה אין כמו מרק מחמם! כזה המנחם לימות החורף הקרים. מרק טוב יכול להוות ארוחה מושלמת ומשביעה. רוב המתכונים

קרא עוד »
מתכונים
לירז בלומנפלד

עוגת שוקולד פאדג' מושחתת לפסח

עוגת שוקולד פאדג' מושחתת לפסח חיפשת עוגה מושחתת המתאימה לתזונה ללא פחמימות, ללא גלוטן, לתזונה קטוגנית? אין יותר מושחתת וטעימה מעוגת הפאדג' שוקולד! המרקם שלה

קרא עוד »