עוגת-שוקולד-פאדג

עוגת שוקולד פאדג' מושחתת לפסח

חיפשת עוגה מושחתת המתאימה לתזונה ללא פחמימות, ללא גלוטן, לתזונה קטוגנית? אין יותר מושחתת וטעימה מעוגת הפאדג’ שוקולד! המרקם שלה מושלם ונימוח בצורה בלתי רגילה והיא תמיד הופכת לכוכבת הערב ותופתעו לגלות שהיא גם קלה להכנה! ואת הפרט הזה לא כדאי לכם לחשוף.

רכיבים:

  • 300 גרם שוקולד מריר (85% מעורבב עם  75% תלוי כמה פחמימות אתם אוכלים)

  • 200 גרם חמאה

  • 8 ביצים מופרדות

  • חצי כפית קרם טרטר או חומץ תפוחים להקצפה 

  • ממתיק לפי הטעם

הוראות הכנה:
 
  1. מחממים את התנור ל-180 מעלות. מניחים בתחתית התנור קערת מים רותחים על מנת ליצור סביבה לחה כך העוגה לא תיפול לאחר האפייה (לא לדלג על החלק הזה!)
  2. לשבור את השוקולד ולחתוך את החמאה לתוך קערה מספיק גדולה מתאימה למיקרו. להמיס את השוקולד והחמאה בפולסים של 30 כל פעם עד להמסה מלאה, ולא יותר מדי שהשוקולד לא ישרף. לערבב מדי פעם. אפשר גם בבן מארי.
  3. להפריד את החלמונים מהחלבונים בזהירות. להקציף את החלבונים בקערה גדולה עד שמתקבל קצף סמיך ויציב יש להוסיף חצי כפית קרם טרטר לקבלת קצף יציב מאחר ואין פה סוכר או חומץ.
  4. להוסיף לשוקולד המומס לאחר שהתקרר מעט את החלמונים אחד אחד ולערבב בעדינות לאחר כל אחד עד לתערובת אחידה.
  5. מעבירים מעט מקצף החלבונים לתוך תערובת השוקולד ולערבב בצורת קיפול עדינה, בכל פעם להוסיף כף כך שבסוף תתקבל תערובת אחידה ומבריקה.  
  6. יוצקים את התערובת לתבנית עם נייר אפייה. אופים כ-10 דקות. כן 10 דקות עד 12 דקות אם אתם רוצים את המרקם המשגע והפאדג’י.

העוגה מוכנה כאשר החלק העליון שלה מתקשה מעט ומתחיל להיסדק, ומרכזה עדיין קצת נוזלי, הקיסם יוצא רטוב. אם לא תפעלו בדרך הזו העוגה תהיה פחות במרקם פאדג’י ונימוח.

להוציא ולקרר את העוגה בחוץ ואז להכניס אותה למקרר לשעתיים לפחות להתייצבות. לא לשחרר את  העוגה לפני השלב של הייצוב במקרר, אחרת הכל ישפך.

ציפוי מומלץ:   

מאחר והעוגה כ”כ שוקולדית אין צורך להוסיף גנאש שוקולד ולכן ציפוי מנוגד יהיה אופטימלי פה או ללא ציפוי כלל.

קרם קפה המורכב משמנת 38% מוקצפת וקפה מומס במעט מים חמימים, ניתן להמתיק לפי הטעם עם סטיביה/אריתריטול.

שתפו את הפוסט והוסיפו תגובות למטה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב email
Email
אסאדו קטוגני
מתכונים
לירז בלומנפלד

מתכון לאסאדו בתנור

מתכון אסאדו קטוגני ללא סוכר וללא גלוטן אם החלטתם להכין אסאדו אתם בטח תשמחו לגלות שיש מתכון קל ופשוט. אין צורך בידע מקדים או מומחיות

קרא עוד »
מתכונים
לירז בלומנפלד

סופגניות קטוגניות מדהימות

מתכון לסופגניות קטוגניות – סופגניות ללא גלוטן החגים הם אתגר בריאותי ובמיוחד אם אתם מנסים לרדת במשקל, ולא מפתיע כי חנוכה מככבת בראש הרשימה בגלל

קרא עוד »
מתכונים
לירז בלומנפלד

מתכונים לאוזני המן קטוגנים

מתכונים לאוזני המן קטוגנים ודלי פחמימה מסורת מסורת ושוב מסורת, חג פורים הגיע! עדיין לא התאוששנו מהסופגניות והאוזניים המתוקות מתוקות הללו כבר פה. גם השנה

קרא עוד »