פרק חדש בפודקאסט: על סטרס, תזונה ותוספים

השבוע בפודקאסט: עושים תזונה. נקודה.

ברגע אחד הכל נהרס! למרות שכל היום הצלחת להקפיד ולא נגעת במתוקים ופחמימות. הערב שלך שהיה אמור להיות רגוע הפך ברגע אחד "לחגיגת" אכילה בלתי נשלטת. החדשות, המצב בארץ, ההתראות וההודעות בוואטסאפ – את בעצמך לא מבינה מה גרם לך ללכת למקרר ולחפש משהו מתוק קטן אבל סיימת חצי חבילת עוגיות שאת לא ממש אוהבת ואפילו לא נהנית מזה. וההרגשה? נוראית – את מיואשת!

את רוצה לדעת למה זה קרה לך ומה לעשות בפעם הבאה? הרצון למתוק הקרייבינג הזה הבלתי נשלט הוא למעשה ביטוי של הגוף שלך לסטרס. זה יכול לקרות מהרבה סיבות במקרה הזה משהו ששמעת בחדשות גרם לרמות הקורטיזול (הורמון הסטרס) לעלות, וזה הביא לעלייה גם של רמות האינסולין שאפשר לקרוא לו הורמון ההשמנה, והגוף שלך העביר לך מסר – אני חייב מתוק! ואת הקשבת לעצמך.

תביני, זה לא משהו שאת יכולה לשלוט בו זה אפילו לא תלוי בך. אבל, את כן יכולה לעשות כמה פעולות אחרות ולעצור את זה. איך? קודם כל הכי חשוב שתזהי את זה! ברגע שאת מבינה שזה זה, הדרך לפתרון תהיה לך קצרה וקלה.

כמו, תעצרי רגע ותחשבי – האם חבילת העוגיות הלא טעימות מול הטלויזיה שווה לך את כל המאמץ שעשית היום? ובמקום העוגיות לכי להכין לך כוס קפה או חליטה שאת אוהבת ותוסיפי לזה כף של שמן קוקוס או MCT. תוספת של שומן בריא יפחית ברמות האינסולין והקרייבינג שלך פשוט יעלם או יפחת משמעותית! ואת לא תהרסי כלום.
אני רוצה להזמין אותך להאזין לפרק החדש בפודקאסט ״עושים תזונה. נקודה.״ שם מחכים לך עוד מספר כלים וטיפים איך להתמודד עם סטרס באמצעות תזונה, תוספים וכמה טכניקות משלימות שיעיפו את הסטרס הרחק ממך.